بازسازی ساختمان

شنبه 26 فروردين 1396
15:46
بهینه ساز
بازسازی ساختمان

به صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز خوش آمدید شما بینندگان عزیز در حال مشاهده صفحه سیم کشی برق ساختمان و تعمیرات برق ساختمان صنایع بهینه ساز می باشید، کارشناسان گروه بهینه ساز پس از تماس تلفنی، جهت بازدید از مکان مورد نظر شما اعزام خواهند شد و نسبت به ارائه قیمت در رابطه با برق کشی ساختمان از قیبل سیم کشی کلی ساختمان از قبیل واحد ها، مشاعات، آیفون تصویری، موتورخانه و غیره اقدامات لازم را انجام خواهند داد، در خصوص تعمیرات سیم کشی و تعمیر آیفون تصویری نیز با سوال کردن عیوب کار از شما مشتریان عزیز ابتدا وسایل مورد نیاز خود نسیت به رفع خرابی را آماده کرده و سپس به سمت محل شما اعزام خواهند شد.


  • انجام کلیه امور مربوط به برق ساختمان
  • سیم کشی برق ساختمان برق کشی ساختمان تعمیرات برق ساختمان تعمیر سیم کشی ساختمان

  • نصب تابلو برق های صنعتی

  • نصب آیفون تصویری
  • نصب انواع مختلف کلید و پریز
  • مشاوره در زمینه خرید انواع لوازم برقی مربوط به ساختمان
  • نصب انواع مختلف کلید و پریز
  • اجرای کناف به همراه نورپردازی در ساختمان های اداری، مسکونی و لابی هتل ها
  • اجرای سیستم شبکه‌، سانترال و سیم کشی تلفن ساختمان
  • انجام کلیه تعمیرات برقی ساختمان، رفع مشکل قطعی برق در هر جای ساختمان
  • نصب و راه اندازی آنتن مرکزی و شبکه کامپیوتر


[ بازدید : 693 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کمد دیواری

شنبه 26 فروردين 1396
15:44
بهینه ساز
کمد دیواری

به صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز خوش آمدید :

اکنون که صفحه ساخت کمد دیواری و نمونه کارهای کمد دیواری صنایع بهینه ساز را مشاهده می کنید شاید برایتان جای سوال باشد که از کجا متوجه شویم که به کدام گروه تولیدی اعتماد کنیم تا برای ما بهترین کمد دیواری را بسازند. در زیر توجه شما را به دانستن نکاتی که در ساخت کمد دیواری حائز اهمیت است جلب می کنم :

1- چهارچوب کمد دیواری حتما باید فلزی باشد.به خاطر اینکه در چارچوب فلزی کمد از نظر استحکام بسیار محکم تر از کمد دیواری است که چارچوب آن به صورت دوبل شده از ام دی اف باشد. زمانی به مشکل بر می خوریم که وسایل را داخل کمد دیواری می چینیم و آن موقع هست که متوجه می شویم کمد با چهارچوب ام دی اف تمامی طبقاتش شکم می کند ولی در فلزی به خاطر داشتن زوار طبقه کاملا داخل زوار می افتد و وزن سنگین را تحمل می کند.

2- در کمد دیواری های ریلی، یراق آلات بسیار اهمیت دارد.متاسفانه در بازار ایران یراق آلات چینی بسیار زیاد می باشد که با کیفیت های متفاتی نیز وجود دارد و شمایی که به عنوان مشتری می خواهید از کمد دیواری استفاده کنید خبری از کیفیت محصولات بکار رفته شده در کمد دیواری خود ندارید و این به وجدان مجری کار شما بستگی دارد که بهترین یراق آلات را برای شما استفاده کند.

3- درباره قیمت نیز باید بگویم که سبک های ساخت کمد دیواری متفاوت است، شما باید به عنوان مشتری سعی کنید اول دقیقا به مجری کار بگویید که چه نوع کمد دیواری با چه تعداد طبقه و کشو لازم دارید تا مجری کار با توجه به انداره شما،مدل، نوع جنس و یراق آلات مصرفی قیمت دقیق را اطلاع دهد. حائز اهمیت است که گفته شود به دنبال قیمت پایین نباشید به دنبال کار با کیفیت باشید.به همان اندازه که قیمت اهمیت بالایی دارد به همان اندازه کیفیت نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.


طریقه تبدیل کمد دیواری لولایی به کمد دیواری ریلی

ابتدا بعد از تماس شما مشتریان عزیز نسبت به تبدیل کمد دیواری های لولایی شما به کمد دیواری ریلی، کارشناسان ما در منزل شما حاظر شده و اطلاعات لازم را در مورد این کار در اختیار شما قرار می دهند ولی در حال حاظر می خواهیم شما را از طریقه عملکردمان آگاه سازیم :

1- ابتدا باید چهارچوب فلزی کمد دیواری شما تغییر یابد که ما چون تمامی کارهای ساختمانی را انجام می دهیم بابت آهنگری و تغییرات کمد دیواری هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

2- سپس با توجه به چهارچوب تبدیل شده به سبک چهارچوب کمد دیواری ریلی با توجه به نظر مشتری یا ریل را داخل کمد دیواری یا خارج کمد دیواری کار می کنیم، در صورتی که ریل داخل باشد باید از لبه کمد دیواری تا چهارچوب فلزی 6 سانت فاصله داشته باشد در غیر این صورت ریل بیرون کار قرار گرفته و دور آن با ام دی اف پوشانده می شود.

3- چون با تغییر دادن چهارچوب، طبقه بندی های داخل در اکثر موارد بهم می ریزد با توجه به سلیقه مشتری طبقه بندی، کشوی داخل کمد دیواری و غیره اندازه گیری و ساخته شده و به همراه درب های ریلی آماده نصب می گردند.

4- در مرحله آخر تمامی قطعات ساخته شده نصب می گردد و کار آماده تحویل می باشد.

ما در مجموع تمامی این موارد را خدمت شما مشتریان عزیز توضیح می دهیم تا بتوانید به راحتی نسبت به فرآیند کار خود تصمیم گیری های لازم را انجام دهید.


[ بازدید : 798 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کابینت

شنبه 26 فروردين 1396
15:42
بهینه ساز
کابینت
  • ساخت انواع کابینت آشپزخانه از قبیل : کابینت ام دی اف، کابینت های گلاس، کابینت ممبران یا کابینت کلاسیک
  • ساخت کابینت تمام ام دی اف : کابینت آشپزخانه ام دی اف شامل بدنه و درب ها تماما از جنس ام دی اف می باشد.
  • کابینت آشپزخانه های گلاس : بدنه از جنس ام دی اف و درب ها از جنس هایگلاس می باشد
  • اجرای صفحات کورین و کوارتز : صفحه روی کورین و کوارتز به جای صفحه روی ام دی اف با درخواست مشتری اجرا می شود.
  • ساخت باکس دکور
  • نورپردازی کابینت آشپزخانه
  • ساخت باکس نور
  • کنترلی کردن هود آشپزخانه و چراغ های زیر کابینتی

مراحل ساخت کابینت آشپزخانه در صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز به شرح زیر می باشد:

ابتدا بعد از تماس تلفنی و یا حضوری که مشتری با پرسنل بهینه ساز برقرار می کند، پرسنل بهینه ساز درباره کابینت تمام توضیحات را از قبیل طراحی کابینت بسته به فضا، جنس، یراق آلات، نحوه نصب، مدت زمان ساخت و غیره را در اختیار مشتری قرار داده، سپس برای بازدید از محلی که قرار است کابینت نصب گردد قرار گذاشته می شود.

صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز تمام نمونه جنس های مصرفی در کابینت آشپزخانه از قبیل ام دی اف، های گلاس، یراق آلات، سنگ مصنوعی کورین و کوارتز برای صفحه روی کابینت روز بازدید به مشتری نشان داده، تا مشتری بتواند با توجه به نمونه رنگ بندی کابینت خود و جنس آن را انتخاب نماید.

بعد از طی مراحل فوق، پیش پرداخت از مشتری گرفته شده و طراحی کابینت آشپزخانه آغاز می گردد سپس بعد از نهایی شدن طرح کابینت مراحل ساخت کابینت آغاز می شود.مدت زمان ساخت کابینت بسته به متراژ آن متغیر می باشد.

تمامی بدنه و اجزای کابینت داخل کارخانه ساخت می شود و پس از اتمام ساخت به محل پروژه آورده شده و نصب می گردد.

از نمونه کار های بهینه ساز ساخت کابینت تمام ام دی اف، کابینت بدنه ام دی اف و درب ها از جنس هایگلاس و همچنین صفحه روی کابینت از جنس کورین یا کوارتز می باشد که در همین صفحه می توانید مشاهده نمایید.

محاسبه قيمت کابينت آشپزخانه :

فرض بگيريم که مبلغ نصب کابينت شما متری " ۴۵٠ " هزار تومان به شما اعلام شده است اين قيمت برای يک متر طول کابينت تمام (MDF) با عمق زمينی ۵۵ سانتيمتر و ارتفاع ٩٠ سانتيمتر و عمق هوايی ٣٠ سانتيمتر و ارتفاع ٩٠ سانتيمتر می باشد کل هزينه های کابينت شامل :

الف – صفحه های مورد استفاده روی کانتراپن - روی کابينت - روی لباس شويی - روی ظرفشويی - روی سينک و روی گاز تو کار
ب – کليه کابين ها - طبقات - درهای کابينت – (کانتراپن و نماهای کانتراپن در صورت سفارش)
ج – جکها - لولا های آرام بند و ريل های بلبرينگی استفاده شده در کل کار
د – دستگيره ها - پايه ها - تاج و نوار قرنيز روی صفحه ها
به عهده مجری می باشد و حق دريافت اضافه هزينه برای موارد بالا را ندارد.

یراق آلات مصرفی تماما یراق آلات چینی درجه یک و در صورت درخواست مشتری از یراق آلات Blum که آلمانی می باشد نیز استفاده می گردد.

ما به خاطر خوش قول بودن خود در تحویل سفارشات و ارائه کار با کیفیت مشهور شده ایم و با امید به خداوند متعال به مسیر رشد خود همچنان ادامه خواهیم داد.

بسیاری از شرکت ها و صنایع تولیدی کابینت به جای ام دی اف از نئوپان روکش دار استفاده می کنند و همین امر باعث می شود که قیمت کابینت ام دی اف را برای شما پایین تر محاسبه کنند.

ام دی اف مصرفی صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز از نوع ام دی اف درجه یک آریا می باشد و همچنین های گلاس مصرفی این شرکت از نوع AGT ترک می باشد.


[ بازدید : 728 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب و پنجره فلزی

شنبه 26 فروردين 1396
15:38
بهینه ساز
درب و پنجره فلزی

کلیه کارهای فلزی از قبیل:

  • اجرای انواع اسکلت فلزی
  • اجرای انواع حفاظ استیل
  • اجرای نرده استیل
  • اجرای انواع پله استیل
  • ساخت، نصب و تعمیر درب و پنجره فلزی
  • ساخت و نصب نرده های فرفورژه
  • ساخت و نصب شیروانی
  • ساخت و نصب انواع حفاظ های دیواری
  • ساخت انواع درب تک لنگه و دولنگه
  • ساخت انواع نرده راه پله با گل فرفورژه یا اشکال هندسی
  • ساخت انواع انواع حفاظ تک شاخ و دوشاخ به صورت خم
  • ساخت انواع چارچوب درب
  • ساخت درب های تمام ورق و درب های آکاردئونی
  • ساخت انواع درب حیاط
  • ساخت انواع درب های امنیتی
  • ساخت انواع درب با استفاده از گل های فرفورژه
  • ساخت درب های ضد انفجار
  • ساخت درب های شیشه خور و درب های کار شده با ورق پانچ

    مدل های حفاظ :

    حفاظ بوته ای
    حفاظ نامنظم
    حفاظ شاخ گوزنی

    حفاظ بوته ای با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار بوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.


[ بازدید : 968 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بازسازی ساختمان

شنبه 26 فروردين 1396
15:34
بهینه ساز
بازسازی ساختمان

به صفحه بازسازی ساختمان صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز خوش آمدید :

اکنون که صفحه بازسازی آپارتمان بهینه ساز را مشاهده می کنید شاید برایتان جای سوال باشد که به کدام گروه خدماتی اعتماد کنیم که بتوانند خانه شما را آنطور که مد نظر شما است بازسازی کنند، و سرعت عمل، دقت و کیفیت سر لوحه کارشان باشد، باید به شما بگویم که به گروهی اعتماد کنید که خودشان کننده کار باشند نه اینکه فقط پیمانکار باشند و برای هر کدام از قسمت های کار یک نفر بیاورند و خودشان فقط ناظر بر کار باشند، اینگونه کار کردن درست نیست، چراکه بعد از انجام کار 10 تا 15 درصد به عنوان حق نظارت و اجرا از کارفرما طلب می کند، کسی که خود کننده کار باشد، به تمامی جزئیات بازسازی ساختمان واقف است و به راحتی می تواند ملک شما را به بهترین نحو احسنت بازسازی نماید و چیزی به عنوان حق نظارت و اجرا وجود ندارد.


تخریب دیوار، دیوار چینی، گچ کاری سیمان کاری، گچ بری، ابزارگچ کاری

هیه و حمل مصالح ساختمانی از قبیل آجر، سیمان، گچ، ماسه، سفال، بلوک، لوله و اتصالات مربوط به سرویس بهداشتی و اتصلات مربوط به شوفاژ، حمل نخاله

کاشی کاری دیوار و کف سرویس بهداشتی و حمام به صورت چسبی و دوغابی، موزاییک کاری محوطه، پشت بام و ...

تعمیر نمای ساختمان با استفاده از کامپوزیت، سنگ تراورتن، سنگ آنتیک، ترکیب آجر و سنگ، سنگ مرمر و ...

تبدیل سرویس توالت فرنگی به ایرانی و ایرانی به فرنگی

تاسیسات ساختمان از قبیل لوله کشی آب سرد و گرم، نصب پکیج، شوفاژ، هواگیری شوفاژ، تعمیر و نصب پمپ، نگهداری موتورخانه، دیگ بخار، منبع انبساط، چیلر، لوله کشی گاز، تعمیر و نصب هواساز، سرویس فن کوئل، سرویس موتورخانه

رفع نم سرویس بهداشتی، رفع نم قیرگونی پشت بام، ایزوگام پشت بام و سرویس بهداشتی، قیرگونی کف استخر، نصب ایزوگام، آسفالت، آسفالت کاری

تعویض درب و پنجره قدیمی با UPVC یو پی وی سی، نصب درب ضد سرقت، درب های چوبی HDF و MDF و درب های ضد آب برای سرویس بهداشتی و حمام، و درب و پنجره آلومینیومی

آهنگری ساختمان از قبیل، ساخت و نصب درب و پنجره فلزی با اشکال هندسی و گل فرفورژه، حفاظ بالکن و پنجره، نرده راه پله، گل نرده، درب حیاط، درب پارکینگ، درب موتورخانه، درب انباری، درب چوب و فلز با چوب فنلاندی، درب ضد انفجار

طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون اداری، طراحی نمای ساختمان، طراحی دیوارکوب برای فضای نشمین مسکونی و جای تلویزیون، طراحی آب نما برای حیاط، ویلا و ...، طراحی محوطه، طراحی و اجرای فضای سبز

تغییرات داخلی ساختمان، اضافه کردن اتاق، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، ساخت انباری، جابه جایی فضاهای داخل ساختمان و محیط های اداری، تجاری و مسکونی

نقاشی ساختمان، رنگ روغن، رنگ پلاستیک، رنگ های اکریلیک روغنی بی بو،

تزئینات ساختمان از قبیل: دیوارپوش از جنس هاگلاس و MDF ام دی اف، کفپوش، پارکت لمینت، کناف knauf، اجرای کناف، نورمخفی، سقف کاذب، اجرای کاغذ دیواری ایرانی و خارجی، بلوک شیشه ای، باکس نور، کشویی کردن درب کمد دیواری ها، تعویض درب کمد دیواری ها و استفاده از هایگلاس و MDF های طرح دار

برق ساختمان، سیم کشی برق ساختمان، نورپردازی ساختمان، نصب آیفون تصویری، نصب جک و ریموت دار کردن درب پارکینگ، درب کرکره های، تعمیرات برقی ساختمان، اضافه کردن کلید و پریز، نصب کلید و پریز جدید، نصب انواع هالوژن از نوع های جدید کم مصرف از قبیل ال ای دی دار و عدسی دار

محوطه سازی و زیبا سازی، گل کاری، کاشت انواع نهال درخت های غیر مثمر از قبیل بید مجنون، نارون، صنوبر و افرا، کاشت انواع گل و گیاه از قبیل : اقاقیا چتری، عر عر، گل رز، انواع گل رز پیوندی ( بی نظیر ترین گلهای رز پیوندی و قلمه در 15 رنگ )، انواع زرشک، ساناز، رز مینیاتور، ترون سبز، ترون طلایی، انواع سرو کاج، خمره ای، لاوسون،، کامین پاریس، ژونی پرس، سد روس، تویا آمریکایی، نوئل، انواع پیچ امین الدوله، پیچ اناری، پیچ گلیین، گل رز رونده و انواع گلهای فصلی

پیچ رول پلاک سنگ نمای ساختمان برای جلوگیری از افتادن آن، فلاشینگ لبه پشت بام برای جلوگیری از افتادن سنگ لبه پشت بام


[ بازدید : 578 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]